Q-integra
Podpora pre digitalizáciu procesov, zdieľanie informácií a spoluprácu v tímoch
Q-integra zastrešuje spoločným jadrom a užívateľským prostredím kľúčové aplikácie, procesy a informácie organizácie, a tým vytvára priestor pre digitalizáciu procesov a uľahčuje prácu s elektronickými dokumentami – umožňuje ich zdieľanie, workflow, správu a organizáciu.
Predstavuje rozsiahle unifikované prostredie pre tvorbu, prevádzku a ďalší rozvoj podnikových aplikácií, napríklad:
Anonymizácia dokumentov
Aplikácia určená na odstránenie citlivých informácii zo zverejňovaných dokumentov.
Scorecard
Nástroj pre podporu strategického systému merania výkonnosti firmy.
Klasifikácia dokumentov
Umožňuje klasifikáciu dokumentov do tried a ich riadenie na základe obsahu.
Elektronická kancelária
Digitalizuje a automatizuje administratívne a obchodné procesy firmy.
Riadenie rizika
Efektívny nástroj pre prácu s rizikom.
Responzívny dizajn
- optimalizované zobrazenie aplikácií podľa veľkosti obrazovky koncového zariadenia,
- jednoduché a intuitívne užívateľské rozhranie, rýchla implementácia v organizácii.
Organizačná štruktúra
- informácie o osobách, funkčných miestach, skupinách a roliach,
- nastavenia a administrácia celého systému.
Logy
- automaticky generované záznamy o činnostiach užívateľov.